Mama goes 50

2010-11-15 - 18:34:29
Alltså min mamma fyllde 50 år i januari.. och nu är det november så med lite snabb huvudräkning kan man förstå att det var nästan ett år sedan hon fyllde år. Hon hade sin födelsedagsfest igår.

Men skitsamma, det var iallafall kul och hon hade hyrt en superfin lokal som tidigare var en nattklubb, så det var skitnaaajs :) Eftersom hon redan har fått massa födelsedagspresenter fick hon en annan sak. Jag och Jakobs mamma Susanne fixade ihop en stor fin bok.

Vi klippte och klistrade, leta bilder och skrev ut, hittade på rim och dikter... slutresultatet blev mycket lyckat! Hon blev (såklart) jätteglad! Det stod i boken att den var från både mig, susanne, birk, jakob, janna, kenta å ja, i stort sett alla. Men det var bara jag och susanne som hade gjort nåt, haha. Det är sussen i ett nötskal - alla ska vara med!

Såna här bilder fanns med bland annat.. :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0