Weekend

2011-04-10 - 21:31:26
Jag har haft en fruktansvärt bra helg. Sådär så att jag känner mig mer än bekväm och "okej" med att jag har en ny arbetsvecka framför mig.
I fredags var jag hemma hos Jocke med hans kompis Freddie, en sån där smart kille som har en stark åsikt om allt. Jag gillar såna människor, de är intressanta! Jag kan sitta med en sån människa och liksom, bara låta den personen prata för det känns som att allt människan säger är tio steg framför där jag är kring den tanken. Oh jävlar vad flummigt det där lät, det är nog bara jag och Janna som förstår vad jag menar.

Igår, lördag alltså, gick jag upp tidigt och rensade i garderoberna som blivit tomma efter att Jakob flyttat. Nu är det sååå fint och välorganiserat! Jag har liksom fina vita trägalgar som håller fast i mina plagg som by the way är organiserade efter färg. Jag putsade fönsterna också bör tilläggas!
Sedan åkte jag hem till pappa och sitter nu med en MacBook som klarar av lite mer än min mini-pc. TACK PAPPSEN!

Vid sjutiden plingade det på dörren, då stod Elin där och var söt. Vi lagade en fin fläskfilémiddag i klass med Nobelmiddagen skulle jag vilja säga. Vi satt fram tills typ 3 på natten och pratade, skrattade och lyssnade på jazz.
Hon är helt sjukt härlig den människan!

Denna dagen har inte varit sämre. Sov till halv tolv, gjorde mig i ordning och åkte och handlade satin-lakan med mamma, nu ser min säng ut som en hotellsäng! Love it! Vi var tvugna att ta en promenad på Gärdet med vovvarna, vädret var så delikat.
Att lägga på minnet  - The Liffey i gamla stan har otroligt goda burgare!! M-M-MMM!

Måste strosa mer i gamla stan vid soliga dagar, mysfaktorn är sjuk.

Nu sitter jag och, nej - kollar inte på tv som jag vanligtvis hade gjort. Har fan inte kollat på tv en sekund på hela hela helgen. Jag lyssnar på musik, förutom Guns n roses älskas just nu även White stripes <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0