MINA MÅL

2011-04-05 - 23:48:11
Småmål

* Betala tillbaks pengar jag lånat av Jakob & Mamma
* Sätta igång ett sparande så jag kan åka utomlands
* Hitta en jättebra födelsedagspresent till pappa och Janna (10/4 -  har köpt finfina grejer i helgen!)

Årsmål

* Åka och hälsa på Janna i London
* Skaffa gymkort på 24 Seven och börja träna 2 ggr/vecka
* Hitta en hållbarlösning för Bailey om dagarna
* Tatuera mig igen
* Planera nåt kul på semestern (köpte en resa till Malin i Oslo i helgen, åker 18 juni!)


Livsmål

* Hoppa fallskärm
* Hitta ett jobb jag trivs med
* Söka till Polishögskolan
* Dyka med vithajar
* Lära mig surfa
* Lära mig ryska (har precis börjat!)
* Besöka alla kontinenter

 

TJOHOOO!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0