7.11.2010

2010-11-07 - 11:24:54
God morgon denna söndag!

Bailey väckte mig halv tio, hon gjorde verkligen det. La sig PÅ mig och gnällde. Jakob fuskade och var ute med henne igår kväll en kortis så hon bara hann kissa och hon ville ju alltså... göra nr 2. hhehehehhehehe...

Men men det var inte mycket att göra åt. Nu har jag iaf ätit frukost och kollat lite på nyhetsmorgon..

Igår bytte jag och Jakob däck på hans nya bil!!!!! JAG VAR MED OCH HJÄLPTE TILL!! Så nu kan jag byta däck, känns faktiskt riktigt bra! Mitt i allt däckbytande kom Carlos och Siri å bah "mehhhh filmen börjar ju snart?" Jamenjuste.
Vi skulle på bio i Heron city å se "Due Date", den var jävligt kul - mycket bättre än vad jag trodde :)

 

4,4 av 5 toasters!

 

JUST DET! En helt sjuk grej hände! Efter bion när vi gick tillbaks till bilen i garaget i heron city, låste Jakob upp med blip blip-grejen, alltså den fjärrstyrda "nyckeln" och märkte att den lät konstigt när det låste upp. Och det var för att han låste upp den när den redan var upplåst! HA! Han hade GLÖMT att låsa sin nya bil han knappt haft i en vecka, hahaha!!! HELT SJUKT! Å ingen som tog den.. det var ju snällt :')


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0