Nu är det fredagsmyyyyys..

2010-05-14 - 13:38:16
Så härligt att det är fredag!

Skulle egentligen gått och tränat klockan 12 men skippade det, hade ingen lust. Kollade istället på Bella & Tyra show från igår. Det var nog inte bara jag som vred mig i stolen när Kissie satt och skämde ut sig.

Herre. Gud.
HUUUR pinsamt var det inte???? Äh, orkar inte ens prata om det, skäms så otroligt mycket för hennes skull.

Idag tänkte jag ta en tur till frissan och göra en första-hjälpen-räddning för mitt hår som inte blivit klippt sen i oktober. Kommer kännas überfräscht sen! Ikväll blir det BIO - Robin Hood som ska vara så himla bra!
Behöver göra lite roliga saker idag, fick nyss veta att jag inte fick ett jobb jag ville ha...

Detta känns kanske lite 2006 men jag gillar't!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0