Det ser inte ljust ut...

2010-05-12 - 16:34:38
Hela dagen har jag känt mig deppig.

Ringde till "chefen" på stället jag vill jobba på som jag skrev om i föregående inlägg. Vi ska träffas på måndag istället. Varför, tänker jag.

Det känns som att hon inte tyckte att jag gjorde jättebra ifrån mig i måndags. Å andra sidan ska vi träffas igen, det måste ju betyda att hon tyckte att jag gjorde någonting rätt?
Hon hade inte tid att ses idag. Eftersom hon inte vill ses imorgon eller fredags, eller i helgen, måste det bero på:

* Hon har inte tid förrän på måndag
* Hon jobbar inte förrän på måndag
* Det ska komma fler folk och provjobba innan måndag

Och så all skit med min bil. Jag orkar inte. Blir så jävla deppig av allt.
Alltid känna att jag är fattig, inte veta om jag kommer kunna betala räkningarna nästa månad, orkar inte ta tag i skiten med bilen, mamma verkar tycka att det är kul att tjata på mig. Varför skulle hon annars göra det hela tiden?

 

Skulle inte överleva om inte Jakob och Bailey fanns - ÄLSKAR ER!

Postat av: Emma

Fin bild!

2010-05-12 - 19:47:43
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0