2010.05.30

2010-05-30 - 12:22:41
Grattis mami på Mors Dag!!!!!!!!!!!!!!!

Jag sitter iklädd Vero Moda käder och ska snart iväg till jobbet. Har även ett trevligt hål som gör att hela stortån TRYCKER UT SIG UR STRUMPBYXAN. Snyggt. Och bekvämt!

Imorgon fyller min Jakni 20 år.. Så stora vi har blivit! Tänk att vi började gilla varandra när vi var 15.. sms:ade hela tiden, såg blygt på varann, ville men vågade inte.. Ahh, så härligt :')
VILL säga vad min man ska få i present men tänk OM han för en gång skull råkar gå in här och tjyvläsa..
Nej, jag berättar imorgon!

Nu måste jag kleta på lite mascara så jag ser levande ut.. Grannen under oss BÖRJADE sin hemmafest klockan halv fyra inatt. Blev så förbannad att jag började gråta.


Tvångsmys.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0