2010.05.10

2010-05-10 - 20:46:00
Oj oj oj OJ!

Vad trött jag är! Går inte att förklara. Nej nej. Det går inte.

Mina fötter blöder, ögonlocken är tunga som en flodhästpung, känns som min rygg tillhör en 85 åring, är trött som en gnuuuuuuuuuuuuuuuuuuu...
MEN!

Allt för en bra sak. Vaknade vid 11-tiden imorse. Sätter på mobilen. Ett par minuter senare ringer en butik jag har sökt jobb i. Frågar om jag kan komma och provjobba. "JAAA", tänker jag. "Om 1½ timme", säger de.
Jag slänger i mackor i brödrosten, jag hoppar in i duschen, jag fixar hundvakt till Bailey, jag gör klär mig i de rätta kläderna. Jag går. Nervöst går jag.

Och lyckas! Det gick bra! Är dock osäker på om jag fick jobbet. Känner mig lite......... ovetande.

Men vi får se!!! På onsdag får vi se! PÅ ONSDAG SMÄLLER DET!!!!!!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0