2010.05.07

2010-05-07 - 13:44:31
Busy busy day alltså..

Gick upp kl halv nio imorse!!! WHAAT'S up with that liksom??!

Jag hade en jobbintervju. Den gick bra! Kändes relaxed men det är väl så de är som personer så det betyder ju inte att de tyckte att jag var värsta icke-nervösa coola tjejen.. Vi får se.

Sen åkte jag till mitt kära SATS på Södra station och körde ett jobbigt Body Pump. Känner att jag börjar bli starkare och att jag orkar mer och mer, fan så kul den känslan är! :)

Men det åstadkommande jag nästan är mest stolt över är att killens lillebror ringde precis och satt i skolan med Photoshop och ville ha hjälp... OCH JAG KUNDE GIVA HONOM DENNE HJÄLP! Åååh så lycklig jag är! JAG är någon man ringer när man sitter där och inte förstår sig på livets tekniska delar.. *datasnillet* :')

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0