Låt mig få uttala en stor fet SUCK

2010-03-06 - 22:35:54
Som man kan läsa på inlägget nedan har jag SLITIT med att baka bröd och göra hemgjord paj idag, mestadels för att göra Jakob glad när han kom hem från jobbet.. Han slutade kl 17.30. En halvtimme innan han slutar ringer han och säger att han ska åka med en kompis hem och spela tv-spel. Suck.

Ahapp.

"Men jag är hemma till nio så vi kan vara med varann så jag inte bara kommer hem, går å lägger mig och sen går upp och jobbar". Bra, tänkte jag. Det är väl ok. Visst jag får äta min fina hemmafrumiddag all by myself men jaja..

Sedan går jag och hyr film och köper godis, gör lite mysigt hemma. Då kommer det fram att han kommer hem kl 22 istället.

Mmkej...

När klockan slår 22 ringer jag honom, han svarar anfått "jag missade den... jag är sen" Då är han inte ens BÖRJAT åka från sin kompis.. KUL.
Några minuter senare kommer sms'et "Faaan faan fan, t-banan är försenad".

Så nu sitter jag här halv elva vetandes att Jakob ska upp tidigt imorgon och att han vill lägga sig i tid.

SUCK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0