Inget ljuuud

2010-03-04 - 12:06:09
Då ska vi se..

Jag vaknade av att folk stod på mitt tak och skotta ner snö och hackade loss isklumpar. Och jag bor högst upp så de var I MITT HUVUD, pretty much.

Idag på kalendern står det barnvakt åt Heidi. Sen ska jag t Årsta och sova där me Jakob o hans lillebror Biiiiiirk. Det jag är jävligt irriterad på just nu är att Jakob köpte ett PS3 igår och kopplade in det och så, idag när jag slår på tv´n så finns inget ljud??? Asså, jag orkar inte med sånt här..

Jag har satt på högtalarna, kollat så att ingen fjärr är på mute och kollat att sladdarna sitter där de ska. SUCK.
Har jag blivit döv? Eller immun mot tv-ljud? Det är jävligt tråkigt att kolla på Americas Next Top Model när en tjej får damp och man inte har nåt ljud, kan jag säga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0