2010.03.23

2010-03-23 - 12:16:04
YES, BARA TVÅ DAGAR TILL LÖNING!

Jag är så jäävla fattig asså, haha det är inte sant.. Men nu äre bara 2 dagar kvar minsann! :thumbup:

Jag blev inte riktigt klar igår med bloggdesignerna, får fortsätta med dem idag tror jag. Men jag ska också vara barnvakt åt Heidi idag vid 16. Men det är inte så länge..

Annars då?

Jo, vädret är rätt pisstråkigt idag. Ingen sol, ingen blå himmel, ingen torr asfalt, inge solglajjeväder :(
Och kallt äre också.. Men men! Man kan inte alltid ha superväder, eller hur? Eller jo, om man bor i typ.. Thailand.
Fast inte ens då! När vi var där i januari var det mulet rätt ofta. Men Orange County (OC), där ska det väl vara typ 360 soldagar per år? Vore ju fint att bo där..

Nu tänkte jag läsa "mina" bloggar och sen pyssla eller nåt sånt!

Var nämligen inne på Panduro igår...

Postat av: Julia

Haha älskar när lönen kommer, man känner sig så rik! :P

2010-03-23 - 17:53:25
URL: http://juliaslifestyle.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha jag vet!

Man är kung i en vecka sen fattig som en fattiglapps fattiga lapp fram till löning ;D

2010-03-24 - 16:31:39
URL: http://silverstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0