2010.03.20

2010-03-20 - 10:41:36
Godmorgon kära lördag!

Liiite sol försöker desperat kika fram genom molnen idag, men det spelar ingen roll vad det är för väder idag, jag ska ändå till jobbet! =) Har ätit frukost och klätt på mig men nu ska jag platta håret och sminka mig också..
Sen lämna Bailey hos mamma så hon inte blir ensam.

Så himla konstigt för en kille på jobbet är från Danmark och han berättade att de inte har samma syn på husdjur som vi i Sverige har. I Danmark, om man har en hund, lämnar man den ensam så länge man är borta liksom. Jag ba "men vi har ju en lah här på att de inte får vara ensamma utan att bli rastade i 6 timmar". Det spelar ingen roll, säger han då.

Taskigt. Vad finns det för mening med att ha en hund om man ändå skiter i den?
Jaja, min bäbis ska inte vara själv iaf!

Nej nu måste jag sätta fart om jag ska hinna, tänkte även prova lite grejer från butiken idag som jag troligtvis ska köpa =D

Vi låg och myste i sängen för 15 min sen, jag och Bailey =)

Postat av: djustd

Hej! Hur e det med dig idag? Några planer för kvällen?Kram :)

2010-03-20 - 10:43:33
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0