2010.03.10

2010-03-10 - 11:05:39
God morgon,
har lite bråttom. Vi ska spela badminton med några kompisar om 1 timme. Ska hinna byta om och gå ut med Bailey innan men det är ju det sköna med att bo så centralt, det tar ju ingen tid att komma nånstans! =)

Senare idag ska jag vara barnvakt åt "mitt" barn Heidi. Hon fyller 3 i April men är sjukt smart! Hon pratar långa meningar och kan förklara saker för mig och man kan verkligen ha en konversation med henne. Det är skitkul!

Till sist måste jag hylla solen!! Ännu en dag med KNALLBLÅ himmel och solsken! Så jävla härligt!
Postat av: emelieresander

allt bra med dig? :)

2010-03-10 - 20:09:34
URL: http://emelieresander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0