Nationaldagen!

2010-06-06 - 12:56:26
Idag ska vi fira Sveriges nationaldaaaag! Wohooo! Grattis!!!....?

Jag firar med att planera sommarens roliga händelser. Vi börjar med det bästa av det bästa - vi ska (troligtvis) bila ner till Göteborg och gå på Liseberg med våra kära vänner!!! JAAAAA!!!!!

Alltså.. jag kan inte förklara hur mycket jag ÄLSKAR nöjesparker som Liseberg. Bergochdalbanor, uppskjutet, sockervadd och spel man aldrig vinner på. Åh det är så fruktansvärt roligt. ROLIIIGT!
Vi skulle vilja åka dit över midsommar men det blir nog veckan innan. Så får man både Liseberg OCH midsommar med maten, dansandet och snapsvisorna.



Behöver jag säga att jag längtar?
Postat av: Malin

Balder är helt klart bäst!!! Gröna Lunds bergodalbanor kan slänga sig i väggen...Älskar att åka Balder!!

2010-06-06 - 14:16:54
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0