Första Juni 2010

2010-06-01 - 13:12:41
Sommaren är här!!!

Tekniskt sett alltså. Värmen? Solen? Vart är du??

Jaja. Jakob fyllde 20 igår!!!!!!!! GRATTIS i efterskott... Jag gjorde typ världens finaste tårta. OCH! Den godaste.

Imponerande, right? ;)



OCH! Inte nog med det, jag gav den bästa 20-årspresenten man kan få. Han fick ett fallskärmshopp av mig! Faaan vad kul! Det kommer hoppa med en kameraman som filmar hela skiten så vi kan se det om och om och om igeeen! Shit, JAG är typ nervös och pirrig...

På dagen lekte vi med totto lite, prommis på Gärdet och lite bad. På kvällen åkte vi till Sickla och åt middag och spelade bowling! Det var kul! Jag vann inte - det gjorde Jakob!! KUL! MEN!
Jag vann över Birk..... Moahahhahahaha.. Det var det viktigaste... mohahahhahaha!!!!

När det var klart hade bara halva firandet gått. Vi åkte hem och blev överraskade av alla våra kära vänner som hade med sig rolig sprit. Bland annat den nya Bacardi Mojito - GOOOD!

Efter fördrinkar var det dags för utgång. Först till nåt ställe här på Söder (där de hade pingisbord!!) sen till Dovas i stan. Jag drack några shottar, en av de var Jägermeister. FY. FAN. VAD. ÄCKLIGT.
Usch, mår illa bara jag tänker på det...

Det var kul hela tiden, vi tog taxi, åt på Donken, gick hem och sov. David sov över på soffan, aaaw..
Mycket lyckad kväll!

 

Min present till Jakni :)

Postat av: simone

åh vad smarrigt :D

2010-06-01 - 13:30:25
URL: http://fattybom.se
Postat av: Malin

:)Köpte den till mig själv häromdagen i födelsedags present...alltså Bacardi Mojiton...den ska intas imorgon :) Var den god? Trevlig helg på dig!

Kram Mallabrallan :)

2010-06-04 - 21:28:58
URL: http://malladelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0