Andra advent

2010-12-05 - 13:43:38
Jag vaknade vid 10 men jag och Bailey myste (mös?) i sängen framför Nyhetsmorgon en timme.. Nu har vi varit ute på promenad och bus i snön och sitter och kollar på Idol-reprisen..

Har ni tänt andra ljuset i adventsljusstaken??
Tänk. Bara två adventar kvar sen är det bara några dagar kvar tills den stora dagen!

Idag funderar jag på om jag bara ska kolla på Desperate housewives hela dagen, har inte sett ett endaste avsnitt denna säsong! *pinsamt*
Imorgon ska jag provjobba på djuraffären så det kanske är lika bra att slöa idag... eller nåt.

Min kamera har inget batteri så jag ritade min adventsljusstake istället haha.. snacka om att ha för mycket tid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0