2010.04.14

2010-04-14 - 10:16:49
Den fjortonde idag. Varje månad det är den fjortonde tänker jag lite exrtra på mig och Jakob. Ni förstår, den 14 januari är vår årsdag så varje 14:e i någon månad blir ju.. lite mer speciellt :)

Idag har Jag och Jakob varit tillsammans i 4 år och 3 månader. 51 månader. Ganska länge alltså. Tiden går så jävla fort, jag förstår inte.

Jaja, idag ska jag jobba! Kul kul! Innan det ska jag lämna Bailey hos mami och äta lunch med papi. Det är nog bäst att jag gör mig i ordning.

Ha en fin dag!!

 

Lite nyvaken fortfarande..

Postat av: En Romantisk Saga

Alltid underbart när man kommer in på en ny månad :).

visst är hon underbar :).

2010-04-14 - 10:29:58
URL: http://enromantisksaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0