2010.04.10

2010-04-10 - 11:24:30
Goder morgon!

Denna natt har jag fått en ordentlig sömn, med undtagatsminuten som fylldes av skräck när brevbäraren pressade igenom något stort genom brevinkastet. Jag trodde omedelbart att detta var något slags bombattentat..
Men det var det inte. Det var bara tidningen.

Idag är det den 10 april= jag har haft min tandställning i 10 månader!!!!! Helt sjukt vad tiden går fort! Mer än halva tiden har gått.. guud, jag längtar tills jag får ta bort denna matsamlande, tandborstomöjliga, munblåsskapande metallgrej.

Just nu ligger jag och Bailey fortfarande i sängen och myser :) Ja, min hund sover i sängen. Under täcket.

Oj då, Bailey har lite morgon-öron :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0