2010.04.05

2010-04-05 - 11:52:16
God morgon..

Antar att det inte bara är jag som kände hur vågen av deppighet sköljde över mig när man vaknade i tron om att "detta blir ännu en trevlig dag" bara för att upptäcka att det snöar. Snö. Nu? I april? När man redan invigit skinnjackan och solbrillorna? När vi redan njutit av den varma vårsolen att man nästan tyckte att det var så varmt att man behövde ta av sig jackan.

Jag såg 2 personer igår som bara hade t-shirt på sig. Ja, och byxor då. Men ingen kofta, ingen jacka. Bara t-shirt. Vårkläder.

Äh fyfan.. Men detta händer ju nästan varje år, men efter man har känt alla dessa vårkänslor och sett alla tecken på att sommarn är på väg.. Då hoppas man. Då tror man. Ingen mer vinter, kyla eller Uggskor.

Så kommer snön.

F*CK YOU SNÖN!

Postat av: BELLa

Svar:

JAa det är så mysigt :) hIHI

2010-04-05 - 12:48:56
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Postat av: Bonnie

Sv: haha aah hon är helt underbar vill ja lova ;)



jag gillar dina bilder! =)

2010-04-05 - 12:57:38
URL: http://bompas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0