2010.04.02

2010-04-02 - 11:19:51
Yo bloggers!

Sitter här och äter mina Loops med mjölk. Att jag aldrig tröttnar?

Idag ska jag jobba, yeeey! :) 13-18 och eftersom det är röd dag idag betyder det dubbel lön!!! WEHO!
Har redan klätt på mig, käkat (åt precis sista tuggan, när flingorna hade börjat bli lite mjuka) och fixat håret. Ska bara dra lite eyelinerstreck och sen lämna Bailey hos mami.

Ikväll var det tänkt att Jakob å våra killkompisar skulle ha "grabbkväll" (tycker det ordet är skittöntigt) men det kanske är så att två av våra roligaste vänner ska med ut, då vill jag också vara med!!!!
Hoppas jag är välkommen.. Om inte får jag väl klä ut mig till kille. Ingen biggie, har gjort det förr.

Nej men nu ska jag läsa lite bloggar, borsta bort den otroligt äckliga mjölk-eftersmaken i munnen och sen dra iväääg mot horisonten.

Här jobbar jag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0