2010.04.01

2010-04-01 - 11:56:26
God morgon bloggen!

Trots att vi såg den mest obehagliga filmen som finns sov jag helt okey faktiskt. Drömde inte om några demoner som leker med mig, kände ingen andas på mig, blev inte neddragen från sängen eller nåt sånt.. *thank god*

Någon som blivit lurad a la första april än då??? Är så nyfiken!

Jag tänkte först att jag skulle lura er som läser men kom inte på nåt, haha. Får se om jag lurar Jakob kanske. Jag berättade för honom igår kväll att det var första april "imorgon" och att han skulle glömma bort så jag kunde lura honom, han ba "neeej aldrig". Luktar det som en utmaning kanske...?

Challange accepted! Får se vad jag hittar på.. Återkommer med det ;)

Annars då?
Känner mig helt ok i halsen, det är ju alltid liiite värre på morgonen så det är no biggie som vi säger i branchen. Jag ska bara ta det lugnt även idag, tänkte pyssla lite idag! Ska göra några fräsiga halsband tror jag minsann!

Om en stund lägger jag upp tips på studentklänningar, kika in då! :)

Aprilskämtet från typ 60-talet (?) när man kunde få färg-tv om man satte en nylonstrumpa över tv'n.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0