Tizdag

2009-06-09 - 11:08:02
Jag vaknade med en stor snorbollsgrej i halsen, men efter en Nutellamacka blev det bätte.. Nu ska vi åka och parkera bilen, bor ju i stan och det kostar ju for fan 15 kr/timme att bara STÅ här. NEJ TACK liksom.

Därför ska vi åka och ställa den hemma hos min mama där vi har parkeringstillstånd men va? varför skriver jag om detta??
Det är ju inte kul för nån att läsa?? Jaja..

Roligare saker nurå - Vi ska på förehandsvisning av "The proposal" ikväll jihaa! Den är med bl.a Sandra Bullock å henne gillar vi så det ska bli la roligt..
Nu måste vi draa för vår parkeringsbiljett gick ut för 8 min SEDAN!!! HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP
Postat av: Foki

svar: Hej! :)



Vad trist att du har fått tandställning, det är ju ganska jobbig p.g.a smärta och att man måste vara lite mer noggrann när det gäller tandborstning o.s.v...

Från början tyckte jag att det var både ful och jobbig. Men det gick över efter några veckor! :) tänkt vad fina tänder du & jag kommer att få när det är över! & att ha tandställning är inte alls så ful det är bara nått man tror & inbilla sig :) Men jag förstår dig om du tycker så nu från början! Jag själv har än idag lite skräck när jag ska le framför kameran, men i verklighet så ler jag jättemycket och skrattar hela tiden! så glad som jag är :D



Jag fick min tandställning under tiden jag & Ricky blev tillsammans. Han sa samma sak som din pojkvän! :) och jag kan lova dig att din pojkvän ljuger inte när han säger så! :)



Tänk nu inte på att det är ful med tandställning, du ska bara veta att man är bara charmigare med tandställning ;) hihi



Stort GRATTIS för att du har tagit studenten!

och tusen söta-rosa kramar till dig! :)

2009-06-10 - 16:59:20
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0