Sunday afternoon

2009-06-28 - 14:02:34
Sitter och småsvettas här i 45 graderslägenheten, har på Lotta på Liseberg i bakgrunden. Varför har jag det?? Hatar ju Lotta Engberg.

Idag ska jag nog klippa mig, ååh vad SKÖNT! Ska tunna ut min lejonman til hår, blir så himla varmt med detta tjocka "täcke" på huvudet. Ska nog klippa till en liten snelugg också, klippa upp det i olika etapper också.
Jag har börjat klippa mig på ett nytt ställe i Skrapan, första gången jag var där då de var helt nyöppnade kostade det endast 100 spänn, nu har de höjt det till 150 lr 170 - ändå billigt! Och snyggt blir det =)

Nu ska jag kolla på lite sista minuten-resor wiiiee!!!



Lite senare ska jag äta jordgubbar - love it!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0