Nackkudde + slötitt på TV + fyller år imorgon

2009-06-16 - 13:30:59

Här är min fula Bailey för ungefär 1 år sedan <3


Jag gick upp kl 9 imorse, helt otroligt att jag gjorde det.. Vi skulle skjutsa mamma till flygplatsen, hon ska tilll Españia. Jag är inte avundsjuk.

Sedan åkte jag och Jakob och hämtade nackkudden till vår soffa som vi köpte för 6 (!) månader sedan. HahaHA så jävla dålig affär det där. Vi betalade för kudden samtidigt som soffan men det har fan tagit ½ år för affären att "få in kudden på lager" yeeah right liksom jaja vad gör man vad gör man.. Kaxig var soff-mannen också, jajja..

Just nu sitter jag och slökollar på teven, Ellen DeGeneres äre nu. Åh, gillar henne. Vill sitta med i publiken nån gång, de får ALLTID något. Under juletiderna får de ju typ platt-tv, kameror, bärbara datorer shiit allt ja...

IMORGON fyller jag år!!! Weeey!! Grattis - tack! Jag fyller 19 år, hjälp snart vuxen. Äh men det blir kul däää =)
Har aldrig sett så lite fram emot en födelsedag som i år, känns som att jag faktiskt inte bryr mig så mycket. Eller som att ingen annan bryr sig, rättare sagt.

Bara för att jag tog studenten för 2 veckor sedan ska man glömma bort att jag fyller år? Buhuuuuu på den.
Vadå min mamma fyller år 10 dagar efter julafton men hon får lika mycket presenter och engagemang som alla andra som fyller år senare får men neeeej inte jag inte.. Så fult egentligen, om jag hade fyllt år i oktober hade det varit som vanligt men nu passar mamma på att åka till Spaninen DAGEN INNAN jag fyller år, lite ledsen blir jag... Skulle aldrig jag göra liksom..

Synd äre om mig, men vi får väl se hur dagen blir...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0