Meeeh

2009-06-16 - 17:50:06
Precis hemkommen från Nacka Forum, Jakob skulle kolla på nån keps och tjocktröjor. Och eftersom jag typ har fått ett jobb på restaurang så måste jag ha ett par svarta brallor. Hittade ett par chinos på Bikbok, aa de satt najs, ställer mig i kön, kollar prislappen en sista gång JAHA??! Då kostar de INTE 149 som det stod på skylten, nej de kostar 300 kr??

Suuuuck. Det orkade jag inte med så hej då sa jag till dem men nu ångrar jag mig lite.. Jag ska ju provjobba i övermorgon och vill ha ett par byxor tills dess.. Antingen får nån (läs: jakob) ge mig dem i födelsedagspresent imorgon eller så får jag ta svarta jeans på torsdag och kanske köpa chinosarna en annan dag..

Yeye... haha min kompis å jag brukade säga "yeye" förut.. Tokigt.

Nu ska jag göra middag - bakade potatisar med grillade kycklingben!! MUUUUMS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0