It's getting hot in here

2009-06-26 - 19:48:50


Det är så fruktansvärt varmt i min lägenhet, den ligger i söderläge med fönster på bara ett håll så man kan inte skapa nåt korsdrag, sveeett i mängder. Tur att jag har en pappa som också hatar värmen inomhus som överlät sin AC till mig när jag flyttade hemifrån i höstas.

Den låter bara så jävla mycket. Nej MEN GUD VAD JAG KLAGAR!! Blääh, hatar folk som klagar hela tiden.

Vi har precis varit å handlat, jag fick jordgubbar =) Eller fick å fick, jag fick ju betala för dem men vet ni, det gjorde jag med glädje.
I kassan satt min gamle klasskompis från grundskolan. Blev lite stelt sådär, såklart. Lite "jaha, vad ska du göra i sommar då?" "Har du någon kontakt med nån annan från skolan?" Smalltalk it is.. Nu ska jag äta de där goda gubbarna med lite smält choklad över, mums!!!!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0