Hemkommen från filmstaden Sergel - eller Sergej?

2009-06-09 - 00:44:19
Ikväll var vi på bio, såg My bloody valentine 3D!!!!!!! 3D!! Fett läskigt liksom. Tänk när jag kikar in här om en massa år och ba "eehh, vad är det för speciellt med 3D? Det har jag hemma på wc:n liksom haalllå"

Tänk vad tiden och utvecklingen går snabbt.

Anyway, filmen var ganska värdelös, nej nu var jag för snäll - den var riktigt jävla asvärdelös, men det faktum att det visades i 3D format gjorde det hela lite annorlundare.. jajjamänsan det var coolt med stort k.

Sergej grejen nu då.
När jag skulle skicka ett sms till Malin förut för å säga vart vi skulle gå så skrev jag "vi går på Serg.." och så har jag ju t9-funktionen så den ville skriva "vi går på Sergej" HAHAA å det roliga med det, ja nu kommer det, det är att jag alltid har sagt att jag gillar det namnet. Ja men det gör jag. Jakob hatar det, att han gör det får mig att älska namnet Sergej ännu mer..


Godnatt Sergej <3
Postat av: Anonym

Ok SÖR GAY

2009-06-26 - 00:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0