Andra i första - tjugohundranio

2009-01-02 - 22:57:43
Nu är det fredagskväll och jag har inte gjort ett piss. Jag har alltid tyckt att fredagar är riktiga mys-dagar. Man gör något kul på dagen och på kvällen kollar man på film och äter godis.
På dagen kollade vi på mellandagsrean lite grann, köpte en röd kofta på Gina tricot för 99 kr, två par strumpor för 19,50 och två t-shirts (orange & rosa) för 29,50 resp 49,50 kr på H&M. Yaaaay. Äntligen lite rea.

På söndag fyller min kära mama 49 år och imorgon ska vi då köpa födelsedagspresent ti henne.. Funderar på......

.... om jag ska skriva här vad hon ska få. Tänk om hon vet min bloggadress.

Jaja, du ska få en pennvässare - OK?! Men snälla, act surprised.
Postat av: lindaa

hehe kul att du hittade lite kläder :)

själv har jag inte hittat något fint än .. men man hoppas på det bästa till nästa gång! :P



kolla gärna in min blogg!

kram

2009-01-03 - 16:40:50
URL: http://liindafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0