6/1 - 2008

2009-01-06 - 13:46:08
Nu sitter jag här med knäckebröd mellan tänderna. Knäckebröd är fan underskattat. Med parmaskinka och gurkskivor är det supernaaajs. Men man vill gärna ha Tropicana smooth style till. Inte Fun light.

Igår på mammas födelsedagsparty var det många vuxna med dålig humor. Hjälp vad jag känner mig som ett BARN när jag säger "det var många vuxna". Men tack å lov för Mia, haha så jävla roligt när hon satte igång Bag in da box på youtube, vi bara skratta men alla andra, vuxna, bara såg småchockade ut och ba "men... vad är det roliga?"

Ah.. HELA GREJEN!

Jaja, nu ska vi åka till Gärdet med Bailey, ska fan ta med kameran och knäppa några knäppa pics.

byeeeeeeeee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0