Tävla med Airtours hos Engla

2009-02-09 - 00:08:39



Engla anordnar just nu en tävling i samarbete med Airtours, förstapriset är en weekendresa för 2 till ett värde av 10.000 kronor!
Sedan får 24 andra personer ett varsitt presentkort på 500 kr! Himla schysst att det inte bara är en person som vinner utan 25 st!

Om jag skulle ha chansen att vinna skulle jag utan tvekan ta med mig min fina pojkvän till Bangkok!
Det är så himla lustigt för att imorse (IDAG) började vi prata om hur kul det skulle vara att resa någonstans, bara vi två, och vart ville vi åka? BANGKOK. Jag hittar absolut inte på, lovar på hedersord att detta är sant, vem skulle inte vilja åka till Thailand??
Alla tuk tuks, all god mat, all shopping, värmen... Allt man vill ha på en resa!

Vi är 18 år, har varit tillsammans i över 3 år, har hund, bil och flyttade ihop i oktober. Sånt är ganska ovanligt i vår ålder har jag fått lära mig.. Vi trivs jättebra ihop och jag hoppas att vi kommer fortsätta med det i ytterligare 3 år (minst!).

Detta vill jag oerhört mycket, men mest vill jag det för min pojkväns skull
. Jag har haft turen att få resa en del med min familj som barn men det har inte min pojkvän och jag vet hur glad han skulle bli om vi faktiskt kom iväg. Och som student med allt vad det innebär, med hund, bil och eget boende ser det ut som att vår drömresa bara förblir en dröm.

Lite av en snyfthistora, men det är vår verklighet, som jag gillar och trivs med, men det skulle kännas ännu roligare med en (gratis) resa! :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0