Snart kommer den..

2009-02-19 - 09:17:04
... min mardröm. Mitt hat. Min räls.

Ja, den 1 april ska jag till tandregleringen och inviga min fiiiiiiiiiiina TANDSTÄLLNING! Helvete vad jag hatar den redan..
Vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte. Bläääääääääh.

Men, 2 år går väl snabbt? Och jag har ju inte sååå stort fel på tänderna så det kanske räcker med 1 år?
Har ju så pass "litet" bettfel att jag nästan inte fick den där tandregleringschecken av Folktandvården.. Antar att jag borde vara tacksam. Finns ju t.o.m folk som betalar ur egen ficka för att få en räls i käften.

Jag får den gratis. Jaja. Det ÄR ju faktiskt så att denna kommer jag ha i max 2 år och sedan kommer jag gå heeeeeeeeela livet med perfekta tänder.

Får väl dra till med "Blondinbella-smilet" hon hade innan hon tog ur tandställningen. För FAAAn vad hon ler stort numera. Det ska jag också göra.

Sådeså.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0