Ord-debut??!

2009-02-06 - 22:35:30
När vi satt och kollade på Let´s dance förut (eller ok, jag kollade, jakob tvångskollade) var det Carl Jans tur att dansa samba (HAHA). Jag hatälskar Carl Jan. Han är så äcklig/pervers på ett gubbigt sätt men ändå är det så härligt att lyssna på sättet han pratar..

Men när det kommer till hans dans alltså.. oj oj oj. Iallafall, meningen med detta inlägget var att jag använde ett ord för första gången i HELA MITT LIV. Jag sa "Men guuud alltså... Carl Jan är så jäävla... tafatt", och insåg i samma sekund min debut - tafatt.

Jag kände mig så intellektuell. Nu igen när jag använde ordet intellektuell, som säkert är felstavat men man kan inte få allt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0