Lilla Rexen <3

2009-02-09 - 18:27:53
Sitter hemma hos min mami. Utan mami?
Skulle passa en av hennes "dagishundar" för att hon skulle på spelning.

Men hunden har blivit hämtad nu... vad gör jag här då?? Asså, när man har en dator flyger tiden förbi..

Jaja, mamma hade 2 dagishundar här idag, varav en liten staffe (Staffordshire Bullterrier) på 6 mån, ååh JAG VILL KIDNAPPA HONOM NU NU NUUUU!!! Rex <3

Så jävla söt.. så liten och.. snäll och... liten. Bailey såg ut som en grotesk grand danois bredvid lilla Rex...
Nä, nästa hund blir en staff eller bostonterrier.. Men inte än på ett par år så det är bara att hänga med rex tills dess...

Och det är ju heeelt okej :-D

Nej, nu måste flytta på röööva och åka hem!
Då ska jag knåpa ihop mitt inlägg om mina fina slingor!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0