Längtar

2009-02-08 - 12:26:03

Här har jag varit!!!!!!! *mallig*

Igår kväll kollade jag och J igenom Thailandbilderna från julen 2006.
Såg så himla skönt ut. No worries liksom. Nu är jag bra trött på slaskväder för det ÄR INTE vinter just nu, det är onödigt jävla slaskväder. Det är is överallt och man kan inte vara ute i mer än 2 minuter så är man alldeles lerig.

Dagarna, veckorna och månaderna går i ruskig hög fart men på ett sätt gillar jag det eftersom vi i jul ska åka till Thailand igen!!! Mamma fyller 50 nästa år (4 jan) så vi ska nog åka dit antingen runt den 21-22 december och vara där tills typ 6 januari eller så firar vi jul hemma men nyår där? Hmm.. Man vill ju shoppa ASmycket och om man firar jul hemma kostar ju det en massa pengar, å andra sidan är jag inte så mycket för att fira jul utomlands...

Men SHIIIIIIIIT vad suuupernajs det ska bli! Vi kommer bli typ 30 pers som åker, eftersom mamma kommer fylla år där. Hon ska betala boende åt alla HAHA - goodluck liksom. Fast det kostar ju iofs typ 50 kr/natt på hotell i thailandet.

Nej, nu... jag tänkte skriva att jag typ ska kolla resor dit nu men det känns lite tidigt?
Men hotell kan jag kolla!! YES. Vi ska till Phuket, Patong så om nån känner till ett bra hotell (med pool) säg "tuppenja"?
Postat av: NIKI

vi har också planer på thailand i januari :) älskar det landet

2009-02-08 - 13:19:51
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: Anonym

Rökning är för pussys?

Har du någonsin rökt? Alla börjar inte för att vara coola så håll snattran om du inte vet nått om hur de är att försöka sluta!

2009-02-08 - 14:31:16
Postat av: Lilian

hade du en trevlig helg då? :)

2009-02-08 - 17:07:34
URL: http://liliang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0