Idag för typ 6 år sedan..

2009-02-13 - 10:40:37
... födde min katt 5 st kattungar. Jag var 12 år och fredagen den 13 innebar att jag och min vän Lina klädde ut oss till påskkärringar, fick lite Ahlgrens bilar och pengar av en massa tanter i Årsta.

När vi kom hem "hämtade" katten (Vera) oss. Hon sprang ned för trappan, jamade så vi följde efter, sprang upp för trappan och lade sig på en bädd i garderoben, vi fatta nada, gick ned och så fick hon hålla på så tills vi äntligen fattade haha.
Blev 5 små äckliga slajmiga kattbäbisar. Men det visade sig att de var ganska söta ändå.

Men bästa var nog när mamma förklarade att när kattungarna kom ut så låg de i en liten "påse". Jag ba ".. typ en Ica-kasse?" HAHAH! Helt serri..

Jaja, idag är det ingen kattfödardag inte. Idag ska vi fortsätta med inspelningen av vår film =D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0