Athletic day

2009-02-10 - 11:26:16
Idag har vi idrottsdag med skolan men jag är så jäävla omotiverad asså hahah...

Har skrivit upp mig på curling, klättring och skridskoåkning. Orkade inte följa med till Romme på skidåkning i år..
Skulle helst följt med på thaiboxningen men NEEJ, MAN FICK BARA VARA 30 PERS PÅ DET??!

Och jag stod bara som reserv på curlingen men kan typ åka dit ändå kl 13 eftersom det säkert inte är alla 30 på pricken som kommer.. Men jag vet inte om jag orkar/har lust. Och klättringen säger jag bara ett stort "Nej tack" till. Har gjort den typ 3 ggr i rad nu.

Tänkte typ ha en egen idrottsdag här hemma.. Spela lite tennis på Wii, leka med hundarna, JUSTE Rex kommer idag!!!! Jag ska få ta hand om honom som den hundmamman jag är... Mys. Då ska jag ta en massa bra bilder på honom. Tog några igår med mobilen men de blev väl inte de bästa.
Eller helt ok faktiskt.

Meeen eftersom jag inte har någon USB-sladd till min mobil (tack vare någon) kan jag inte överföra bildena buhuu...
Postat av: NIKI

Mmm vill också ha dem :)

2009-02-10 - 11:48:14
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0