Är jag Carrie?

2009-02-04 - 23:32:19
Shiiiit jag hade världens BLOGG-MOMENT nyss! Följande skedde:

Jag: Va? Är det torsdag imorgon? Sedan är det fan helg igen??
Jakob: mm..
Jag: Är det bara jag som tycker att veckorna susar förbi?
Jakob: De går.. okej snabbt.

Då tänkte jag såhär i mitt huvud "Men varenda vecka går så himla snabbt... Är det kanske så att man har en bild av att varje vecka är en ganska lång tidsperiod, fastän det aldrig varit det? Det kanske alltid gått så här snabbt bara att man inte insett förrän nu?"

På en skala från 1-10, hur mycket kändes det där som draget ur ett Sex and the city-avsnitt??? 10!!!!!!!

Kände verkligen att jag ville skriva ned detta... För det är ju så, man säger varje vecka att "men vad snabbt det har gått" men.. jämfört med vadå? Förra veckan? Nej, då sa man samma sak.

Konstigt det där. Men oooerhört intressant tycker jag.

Godnatt.



jag?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0