Vad har det blivit utav mig?

2009-08-28 - 00:01:28
Nu ska jag berätta något som hände för en kvart sedan.

Fast jag kan inte börja där. Så jag börjar från början. Programmet Paradise Hotel (den danska) går just nu på 6:an. Alla hatar det programmet, människorna i programmet och allt som har å göra med det programmet.

Men jag är beroende. Jag skäms såklart lite av att jag faktiskt skulle dö lite inombords om jag missade ett avsnitt. Jag skulle aldrig berätta för min mamma att jag följer Paradise Hotel, nej aldrig.
Men nu är det som det är, jag är beroende. Det ÄR spännande.

Det jag ville komma fram till var att, de senaste dagarna har ju både jag och Jakob legat hemma sjuka pga svininfluensan, det resulterar i mycket tv-tittande. Idag kollade jag på 3 Paradise Hotel-avsnitt. Jakob tittade med mig, för en gång skull.

Så för 20 min sen ungefär frågar han "När börjar Paradise Hotel?".

???????


Jakob vill alltså se detta program som han tidigare hånat mig för att älska. Han vill se det som gjort att han kallat mig för "fjomp" 100 gånger. Fjomp är vårt förhållande-gulligull-sätt att säga "din jävla tönt".

Hursomhelst, jag blir överlycklig.

Då tänker jag.... Va? Är jag LYCKLIG för att vi nu ska se finalen av Paradise Hotel tillsammans och det inte ens var jag som föreslog det? Vad är jag för en slags människa??

VAD HAR DET BLIVIT UTAV MIG???

Jag vet inte. Men nu vill jag veeeerkligen se mitt älskade Paradise. Och jag hoppas att Diana eller Nick vinner!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0