Omagaaaad!

2009-08-31 - 22:10:37
Kollar på nyheterna just nu.. de pratar om svininfluensan.. första dödsfallet i Sverige... vänta..
............
Hjälp alltså.. Nu ha någon DÖTT. Jag blev frisk igår från svininfluensan. De sa att det var drygt 900 människor som hade insjuknat i Sverige- jag och Jakob är två av dem!! Ja, det är liite "coolt". Det var därför tanten på sjukvårdsupplysningen var så PÅ med att få mitt personnummer.
Man har ju hört att denna influensa är lite farligare för yngre och äldre människor, men personen som dog var en man på 38 bast, en man i sina bästa år skulle jag vilja säga. Tydligen inte, haha, vilken ironi.. Nej, man ska inte skoja om döda människor....
hhiiiihihihihih...
Ja men det här avgör det då. Jag ska definitivt vaccinera mig. Eller är jag kanske immun mot detta eftersom jag "självläkt"? Hmm...
I'm a svininfluensan survivor!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0