JAG HAR SVININFLUENSAN!

2009-08-25 - 00:04:42
Ehhh.....??! Euuw?? (som Kissie skulle ha sagt)

Jag har alltså svininfluensan. På grund av Jakob - thank you very much. Han började få ont i halsen i torsdags, hostade + feber på fredag. Jag då?
Igår började jag få ont i halsen och idag hosta samt feber.... 

Vi ringde sjukvårdsupplysningen och berättade om våra symptom varpå vi fick beskedet "Ni har svininfluensan".

Detta är ju ett smittsamt VIRUS (låter så jävla sci fi-film-läskigt) så vi var ju lite rädda över att smitta någon i videoaffären eller på ica när vi var innan idag. Tror det gick okeey...

Nu ska jag gå å lägga mig, var fruktansvärt trött redan för 1 timme sen? Jag brukar gå å lägga mig vid 2-3 annars. Märks att denna sjukdom suger muusten ur en. Är dödstrött trots att jag bara legat på soffan hela dagen..



Jaja, godnatt på er andra svininfluensare!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0