...

2009-08-15 - 15:36:49
Nu tänkte jag precis att jag inte har skrivit på jättelänge i min blogg och ville därför börja detta inlägg med typ "jag vet att jag inte skrivit nåt på jättelänge men jag har inte haft lust.. jaja, i sommar har jag.." bla bla blaaa

Men jag känner verkligen att jag INTE orkar det. har inte lust att berätta om min sommar, varför ska jag göra det??
varför kan jag inte bara få skita i min blogg, som ingen läser ändå, och sedan helt plötsligt dyka upp och skriva att jag var på bio i förrgår, som ingenting.

Konstigt att man känner sig lite skyldig när man inte skriver i sin dagbok/blogg varje dag som man har tänkt att "den häär gången ska jag skriva så många gånger att jag nästan måste köpa en till dagbok redan nu"

Usch, jag kände mig lite som blondinbella när jag skrev det där. Hon skriver saker som "killar gillar att ha nåt att ta i, så oroa dig inte, ta den där sista tårtbiten" eller "det är lite kul att bråka om disken eller den där badrums-skåp-platsen" SOM OM HON TROR ATT ALLA TJEJER KÄNNER "ÅH HON ÄR PRECIS SOM JAG, JAG KÄNNER MIG VERKLIGEN TRÄFFAD, KUL, KUL, KUL!!!"

....... Tills för nån dag sedan trodde jag att jag var den ENDA som har tänkt på att varje gång man läser ett blogginlägg av blondinbella känns det som om man läser en artikel ur nån fjantig tjejtidning.


Men det var inte bara jag som tänkte på det!!!!!!!!!
Min IDOL, Hanapee (http://www.katrinsgoodiebag.se/blog/hanapee) , skrev precis detta för ett tag sedan i sin underbara blogg fylld med roliga beskrivningar av sina något psykopatiska men ändå älskvärda iakttagelser av livet.

Åh, det kändes bra. Nu ska jag göra pyttipanna.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0