Torsdag

2008-09-11 - 12:25:58
Om man inte kommer på en vettig rubrik kan man skriva dagens veckodag, B U S E N K E L T!

Idag vill jag egentligen gå och träna men då dyker detta återkommande dilemma upp. Imorgon på SATS Älvsjö kl 12 kör de Spinning + coreklass och det är alltid mycket "lättare" att gå och träna när man ska gå på en klass för då gör man som de gör å vips - så har 1 timme på gymmet gått.

MEEEN samtidigt behöver jag tvätta mitt alldeles-för-glansiga-hår today och jag gillar inte att tvätta håret 2 dagar i rad, eftersom jag kommer tvätta det efter jag har tränat imorgon.. tror att det slits mer då och att min fejkfärg går ur snabbare..
Men.. åååaahh..

Och jag ska troligen sova hos Jakob i årsta ikväll för att vi tydligen varit här i flera dar och nu vill han sova hemma.. (me sin mamma, fjant) hahahhahahahah neeej han är ingen fjant. *tvärtomspråket* hehehehhe...he...heheh..........hhe

och om jag sover hos jakob ikväll måste jag ju åka kommunalt till SATS älvsjö imorgon..

Detta var dagens i-landsproblem. I'm out.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0