Regnig onsdag

2008-09-03 - 10:53:43
Huamej det regnar. Mysmysmysmys.

Dock kommer jag inte få ta vara på detta regnväder så man ska - äta godis å kolla på en film man redan sett 2753724 ggr.
Nej, jag ska ha roligare än så. KLÄTTERVÄGGEN, HERE AJ KAM!

När jag går ut och gör såna här aktiviteter blir jag så jävla peppad.. När jag står där om ett par timmar vid den största och läskigaste klätterväggen (och låter alla gå före bara för att "jag vill se först"), så kommer jag känna mig så oövervinnlig.
Jag är bäst, coolast, starkast och klättrar snabbast och smartast.

Killarna som jobbar  där kommer liksom fråga mig om jag inte ska börja tävla inom detta, så grym är jag. (läs: så grym känner jag mig).

Nu ska jag dra ut Bailey på en promenad i regnet. Regnjackan (hennes) måste på, hon har ju bara 2 cm långa hårstrån.

/Klättermästaren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0