HÅLLKÄFT

2008-09-10 - 15:11:06
.. Bailey!

Hon går och gnäller heeeela J Ä V L A tiden!! AAAAAHHHHHH rädda mig från detta ångestframkallande läte!!
Hon låter så olycklig, som om hon inte fått se solljus på 34 dagar, som om hon inte fått mat & vatten sedan hennes födsel, som om hon har en 20 cm lång kniv i hjärtat!!

HERREGUUUUD, JAG VILL KUNNA PRATA MED HUNDAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om jag kunde det skulle jag säga "Bailey, har du en taggbuske i rumpan? Är det därför du gnäller nonstop, trots att vi precis var ute på prommis, trots att du har fått 4 dl mat och friskt vatten, TROTS ATT DU HAR ALLT DU KAN ÖNSKA DIG???
HAR DU EN TAGGBUSKE I RUMPAN SÅ FATTAR JAG VARFÖR DU GNÄLLER MEN SANNINGEN ÄR ATT DU ÄR EN LITEN PRINSESSA SOM ÄR VAN ATT FÅ ALLT DU BER (gnäller) OM??????!!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?"

ÄR DET SÅÅÅÅÅÅÅÅ???!!?!?!?!?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0