gadröL

2008-09-13 - 14:58:58
Jag gick upp tidigt idag. Nej, det var inte tidigt, klockan var 9.45 men det var tidigare än var jag trodde.
Jag har varit i Hässelby idag hos min lilla pappa som ska flytta om några veckor..

HAH! Hela min familj ska flytta den 1 Okober.

Jag till Medborgarplatsen.
Pappa till Odenplan.
Mamma till Blåsut.
Syrran till Enskede.


HAHAHAH! Fan vad tokigt att det blev så..

Min lägenhet är så jävla svår att möblera..

Ååhh men helvete vad svårt jag har fått att stava idag!! AHHHHHHHH! Det ser inte ni som läser eftersmo jag är så duktig som rättar min egen text. Har skrivit fel minst 34,5 ggr..

Nu orkar jag inte rätta mig själv lkängre, nu blire som det blir.

Jag ska altså gflytta hemifrån!
Omagaad vad läbbigt, men jag kommer ju itne bli totally aloneeftersom jagh har min lilla vovve Bailey å min lilla pojke Jakob.
Oj vad mysigt vi komemr ha. I jul. Jag kommer köpa EGET julpynt och pynta PRECIS SOM JAG VILL - NÄR JA VILL.
Och baka lussebullar varje vecka, med start nångång runt Halloween..

Jag ska bjuda in fika-kompisar som får dricka kaffe och äta mina goda saftiga lussebullar och fråga "shiiiit, HUUUR har du gjort dessa världens bästa Jessica???! De är ju helt  F A N T A S T I S K A!"

Jag är så himla bra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0