Min favoritfilm numera

2008-11-30 - 01:20:03
Kom hem för ett tag sedan från Heron city, jag å jakob och hans familj var på bio och såg Twilight! Faaaan vad jag gillade den.. asså jag tänker på den hela tiden och bara längtar tills nästa gång jag ser den (imorgon). Det är ju en "vampyrfilm", men inte så mycket blod och slakt som man kan tro - mer av en kärlekshistora.

De spelade bra, den var cool, den var spännande, den var sorlig, den var... ååh - den VAR SÅ BRA!
Gå och se den I M O R G O N! Älskade Edward Cullen (Robert Pattinson), han var så cool, så snygg, så snäll, asfina ögon - ååh.. Hjälp, jag känner mig som hysteriska tjejen på Idol igår..

Jag kommer se den här filmen måånga gånger. Oh ja. Twilight är min favoritfilm numera.


Fan vad jag vill se den nu igen, på en gång!

Juste, filmen är ju baserad på en bok, Om jag kunde drömma, jag vill gå ut och köpa den nu och läsa ut den på 1 timme.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0