Första advent

2008-11-30 - 12:11:41
Vad vi närmar oss julen.. rättvareva (konstigt ord) så är det X-MAS! Haha, jag kommer ihåg när jag hatade alla som skrev X-MAS i typ femman.. jag fattade lixom inte vad det stod för *idiot*

Var det bara jag som uppfattade Carolas åtrå till Robin i Idol i fredags? Fan vad hon älskade honom. Who can blame her, men ändå.. Nej Carola du är INTE het, du sjunger INTE bra och Robin gillar INTE dig.

Kändes bra att få ut det där.

Åter till julkänslan, jag ska väl baka pepparkakor idag, eller göra ett coolt pepparkakshus, vaddetnuär (konstigt ord 2).


Glad Första Advent!!!
Postat av: Linn

typ fjortiss du är typ... typ

2008-11-30 - 17:49:18
Postat av: Jessica

Linn:Typ inte.



Hoppas att du typ fortsätter att läsa min blogg typ ändå..



PS. Det stavas typ fjortis med typ 1 s, inte 2.

2008-11-30 - 20:00:39
URL: http://silverstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0