Snart är året slut.....

2008-12-30 - 18:42:40
Är inte programmet "Unga mödrar" så jääävla tråkigt? Ändå kollar jag på det nästan varje dag.
Jag skulle nog gilla det om det var på svenska men danska klarar jag inte av.16-åriga sura nyblivna mammor som när de pratar låter som de håller på att vilja spy upp en stor ljusstake.. det blir bara fel.

Jag är hungrig och vill äta entrecote med bakad potatis men jag är även student utan jobb.. Så det blir snabbnudlar för min del.

Yaay.
Postat av: Angelica

Det är så jääävla tråkigt. Och varenda stackars bebis i programmet har jag lust att adoptera ifrån deras fjortisföräldrar! Gaaah!

2009-01-04 - 18:49:53
URL: http://sjusadeles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0