Nyårsafton so far

2008-12-31 - 16:12:50
Dagen till ära gick jag och tränade på SATS, det gjorde jag förra nyårsafton med kom jag nu på. Fan va creepy..
Spinningpass bläv det idag, så himla "skönt" om man kan kalla det så.

Nu sitter jag här och ska snart åka (skrev åla först HAHA) hem till min syrra där vi och mami ska önska varann gott nytt år.. Min papa är jättesjuk, har typ influensa så då ska jag, som den underbara dotter jag är, åka dit med lite mat och godis, han ska ju ändå vara sjuk och helt själv på nyårsafton =/

JUST DET!



Idag kom El maco tillbaka till McDonalds!!! Självklart åt jag den, fick dock vänta i 6 min på den bara för att upptäcka att jag ändå fick den MED sås *riktig suck på den* fick då vänta ytterligare 7 min på den.. Som tröst bjöd de på en chokladmunk. Så frikkin god. Kunde inte bli arg på de för förseningen då jag praktiserade där i 8:an :')

Nu ska jag faktiskt faktiskt platta håret mitt, som for the record, nästan når ned till rumpan. Hihihihii känner mig alltid så busig/äcklig när jag säger rumpan.

Hej då och Gott nytt år!!

/Rumpan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0